نرم افزار امنیتی اسمارت سکورتی -eset smart security6.0.3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ های جدید



بازدید : 83
نویسنده : مهدی

 

دانلود نرم افزار امنیتی اسمارت سکوریتی

ESET Smart Security 6.0.3

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security 6.0.3 منتشر شد!

 

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

 

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، و مجموعه ابزارهای امنیت اینترنت را با هم داشته باشید، نسخه ای که در همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب نمایید.

 

سطح امنیت برخی از آنتی ویروس ها و فایروال های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد. به همین دلیل هم تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس و فایروال های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها، کاربران را به استفاده از نرم افزارهای Free تشویق میکند. اما به خاطر سابقه و شهرت نرم افزارهای معروف، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های معروف تر استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از نرم افزار امنیتی ESET را تهیه کرده ایم. که شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

در نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

 

 

 

نرم افزار ESET Smart Security از کامپیوتر و اطلاعات شما در برابر ویروس، سایت های مخرب، هک شدن، برنامه های جاسوسی، و تهدیدات شبکه محافظت میکند.

 

نسخه جدید ESET Smart Security ، دارای 7 بخش اصلی است:

 

Antivirus Monitor :

بخش اصلی نرم افزار است. که وظیفه آن استقرار در حافظه و اسکن اتوماتیک تمام فایل هایی است که کاربر با آنها سروکار دارد. این بخش به صورت خودکار انواع ویروس و فایل های مشکوک را شناسایی و پاکسازی میکند.

 

Firewall :

دیواره آتش این نرم افزار، سد محکمی در برابر هک، تروجان، برنامه های جاسوسی، و سایر تهدیدات در شبکه و اینترنت است. بخش فایروال ESET ، امنیت کامپیوتر و اطلاعات شما را چه در اینترنت و چه در یک شبکه محلی (مثل LAN) تامین میکند.

 

Nod32 :

این بخش برای اسکن دستی فایل ها یا پوشه ها توسط کاربر استفاده میشود. با کمک این بخش شما میتوانید درایو ها و فولدر های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آنتی ویروس شروع به اسکن کردن آنها کند.

 

Internet Monitor :

همانطور که ار نامش پیداست، این بخش وظیفه حفاظت از کامپیوتر در برابر سایت های آلوده و تهدیدات اینترنتی را بر عهده دارد. این بخش، ترافیک اینترنت کاربر را تحت نظر گرفته و از ورود فایل های مشکوک و آلوده از طریق اینترنت جلوگیری میکند.

 

Email Monitor :

وظیفه این بخش، کنترل ایمیل های ارسالی و دریافتی میباشد.

 

Document Monitor :

این بخش، مخصوص اسکن فایل های متنی و سند های اداری (مثل فایل های برنامه آفیس) است.

 

Anti Spam :

بخش آنتی اسپم، وظیفه جلوگیری از دریافت هرزنامه، ایمیل های ناخواسته، و تبلیغات مزاحم اینترنتی را بر عهده دارد. این بخش دارای سازگاری کامل با تمام نسخه های برنامه Microsoft Outlook میباشد.

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security 6.0.3 در دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ارائه شده است. شما میتوانید نسخه مورد نظر خود را به صورت رایگان از بزرگترین مرجع دانلود 2دریافت کنید:

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 56.6 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 64.1 مگابایت

 

 

فعال سازی نسخه Trial :

- از منوی اصلی نرم افزار، دکمه Activate Full Version را بزنید.

- گزینه Activate Trial License را انتخاب کرده و Next را بزنید.

- یک آدرس ایمیل در دو کادر بالا وارد کنید. (مهم نیست اگر ایمیل واقعی هم نباشد)

- بر روی گزینه Activate کلیک کنید.

 

توجه: هر چند بانک اطلاعاتی این نرم افزار فعلا به صورت روزانه و بدون مشکل امکان آپدیت را دارد، ولی به دلیل عدم آپدیت امکانات خود نرم افزار، ممکن است با پیغام هشدار مواجه شوید. (این هشدار معمولا به صورت یک آیکون نارنجی در System Tray مشخص میشود)

 

برای اینکه این هشدار نمایش داده نشود، باید تغییراتی در تنظیمات برنامه انجام دهید. برای این منظور در محیط اصلی نرم افزار ، دکمه F5 کیبورد را بزنید تا پنجره تنظیمات باز شود. از سمت چپ این پنجره، وارد منوی Tools شوید و از آنجا گزینه System Updates را انتخاب کنید. سپس از پنجره سمت راست، گزینه No Updates را انتخاب نمایید. سپس تنظیمات را OK کرده و خارج شوید.




:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: